Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Vytisknout

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a důvěryhodnosti. Co se tedy dozvídají příjemci vašich zpráv? Článek upozorňuje na tři nejčastější negativní zprávy, které potenciální zákazníci dostávají od firem.- Nejste spolehliví. Jestliže slíbíte zaslání určitých materiálů, měli byste zaslat, co jste slíbili, a učinit to včas. Vypovídá to o tom, jak se stavíte ke svým závazkům.- Nevážíte si času svých zákazníků. Informace, které předáváte potenciálním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace