Jak v sedmi krocích efektivně a rychle řešit i komplexní problémy Schopnost rychle se rozhodovat a najít efektivní řešení tváří v tvář komplexním problémům – to je vlastnost, bez které se úspěšný týmový manažer nebo vedoucí…
Pět prezentačních tipů, které vaši prezentaci povýší o úroveň výše Chcete prezentovat obchodní nabídku klientovi, návrh spolupráce obchodnímu…
Aby byl váš projekt splnitelný, musí splňovat tato čtyři kritéria Plánujete komplexní a dlouhodobý projekt pro celý váš tým? Nebo třeba jen…
Naučte se přijímat kritiku: Pět tipů, jak být otevřenější vůči zpětné vazbě Pro osobní rozvoj kteréhokoliv člověka je zcela klíčové, aby dovedl vnímat…
Letní čtení pro manažery: 5 tipů na ideální knihy pro lídry I když je léto pro mnohé obdobím, kdy odpočívají a tolik se nevěnují své…
Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese…
Dochvilnost: Podceňovaná, ale nesmírně důležitá vlastnost úspěšných lidí Máte problém na schůzky přicházet včas? Často se opožďujete, nevychází vám…
Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace.…
Vazby mezi profesemi facility manažera a správce budov se již pomalu…
„Change fatigue“: Jak ve firmách vypadá únava ze změny a jak jí lze překonat? V anglicky psaných zdrojích o vedení lidí a o organizaci firem se můžeme…
Bojíte se veřejné prezentace? Máme pro vás tipy, jak zazářit Postavit se před publikum a mluvit před ním si žádá odvahu. Většina lidí…
Stručnost, výstižnost a obrázky: Jak připravit prezentaci na veřejný proslov Pokud jste manažer týmu, je dost pravděpodobné, že čas od času budete muset…
Umění jménem „change management“: 5 tipů, jak ve vašem týmu úspěšně zavést změnu Change management je výraz odkazující na proces a metodiku zavádění změn. A…