Aby mohla být e-learningová strategie úspěšná, musí se opírat o pět základních faktorů: obsah, kapacity, náklady, klienty a v první řadě kulturu lidí, pro které je…
E-learning je specifická učební metoda. Student je však vždy student, učí…
Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho…
Je vaše oddělení součástí rozvíjející se nebo měnící se organizace?…
Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak.…
Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je…
Zaměstnanci, kteří udržují zahraniční styky nebo mají v zahraničí pracovní…
Ti, kdož jsou manažery podle svých schopností a činů, nikoliv jen podle…
Na počátku 20.století byl dobrým vedoucím ten, před nímž se zaměstnanci…
Koučing (osobní vedení) je v současném americkém obchodním světě výrazným…
Časy se mění. Firmy dnes zvládají více s méně zaměstnanci. Snižování…
Ptáte-li se, jak najít dobrého poskytovatele e-learningu, odpověď zní: musí…