Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.

Článek v rámci předplatného icon Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

9.10.2015 

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních částí definovaných již Aristotelem v jeho definici divadelního příběhu: začátek, hlavní část a…

Co dělat, když si vaši zaměstnanci nevěří? Povzbuzovat je málo

9.10.2015 

Manažeři často chybují v tom, jak se snaží pomoci svým podřízeným překonat pochybnosti, které mají o svých schopnostech. Domnívají se totiž, že správný postup je povzbuzovat podřízené a říkat jim, že…

3 tipy, díky kterým budou vaše prezentace profesionální a přesvědčivé

8.10.2015 

Všichni jsme to někdy viděli řečník, který celou dobu sedí za svým stolem. A k tomu ještě první řada vzdálená příliš daleko od pódia. V takovém případě je pak řečník tím nejosamělejším člověkem na…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat respekt? Dodržujte osobní disciplínu

8.10.2015 

Získat uznání a respekt svého okolí může pouze vyrovnaný člověk, který žije a jedná podle jasně definované osobní filozofie. Být inspirující a respektovanou osobou je meta, které by měl dosáhnout…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

7.10.2015 

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč těla sice vnímáme z velké části podvědomě, ale zároveň nás zásadním způsobem ovlivňuje v našem…

Článek v rámci předplatného 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

5.10.2015 

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro introverty: Jak navazovat kontakty na společenských akcích

5.10.2015 

Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a jedinečným způsobem navazování nových kontaktů a příležitostí k rozvinutí spolupráce s novými lidmi. Jsou ale lidé, kteří…

Manažer musí zvládnout i nepříjemné situace

2.10.2015 

Jeden z vašich podřízených má tak špatné hygienické návyky, že s ním ostatní odmítají sdílet pracoviště a kdyby jej viděli klienti, nechtěli by s ním mluvit ani po telefonu. Jiný právě prožívá…

Článek v rámci předplatného icon Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

1.10.2015 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…

Jak stihnout více práce za méně času

30.9.2015 

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…

Článek v rámci předplatného icon Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe

25.9.2015 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Konzultantka Colleen…

Čeká vás poprvé tvorba rozpočtu? Máme pro vás 4 tipy

24.9.2015 

Na své nové pozici musíte rozumět různým finančním ukazatelům, poměrům a výkazům. Jak se vyhnout bolestem hlavy spojeným s tvorbou rozpočtů? Podívejte se na tyto tipy, které s námi sdílel web about.…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon

22.9.2015 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější. Jedná se o jedinou příležitost, jak zaujmout, kterou máte. Pokud si tedy na začátek hovoru nepřipravíte větu, která u…

Článek v rámci předplatného icon Základní kameny úspěšného prodejního týmu

21.9.2015 

Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se hodí na všechno, každý prodejce si rozumí lépe či hůře s různými typy lidí, a prodejní oddělení by mělo sestávat ze…

Jak uspořádat poradu, která bude zaručeným fiaskem

18.9.2015 

Některé porady ještě ani nemusejí začít a už je předem jasné, že nebudou k ničemu. Všechny zúčastněné jen okradou o čas a nic se nevyřeší. Nejčastěji se to stává, když si někdo myslí, že stačí jen…

Výpis 12011215 z celkem 1969