Že moc korumpuje? Ano, ale ne nezbytně
Může moc skutečně snížit míru empatie a soucitu, který v sobě lidé mají? Ano, ale vždy záleží na kontextu. David Dubois, profesor marketingu na obchodní škole INSEAD, vysvětluje, že můžeme formovat…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2018 článků.
Může moc skutečně snížit míru empatie a soucitu, který v sobě lidé mají? Ano, ale vždy záleží na kontextu. David Dubois, profesor marketingu na obchodní škole INSEAD, vysvětluje, že můžeme formovat…
V první části článku jsme se seznámili s tím, jak by se měla změnit role ředitelů HR ve firmách. Vycházeli jsme z článku s názvem People Before Strategy: A New Role for the CHRO, který byl v létě…
Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…
Konflikty vznikají ve všech týmech, včetně těch virtuálních. Aktéři konfliktů, kteří se nemohou sejít tváří v tvář, aby si problém vyříkali, si pak vyměňují nenávistné e-maily, hádají se po telefonu…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více než logická argumentace nebo racionální…
Použijme typologii MBTI a rozdělme lidi na ty, kteří upřednostňují smysly, a na ty, kteří upřednostňují intuici. Tak rozdělíme naše diváky na skupiny, které se liší v tom, jak přistupují k informacím.…
Nastává období firemních vánočních večírků. Na jedné straně je důležitě vědět, že jde o zábavu. Na druhé straně je však třeba zachovat profesionalitu. Jak správně vyvážit zábavu s profesionalitou na…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu či online prodeje je telefon nenahraditelným nástrojem,…
Web presentationmagazine.com připravil sérii rad pro situaci, kdy musíte někoho urgentně zaskočit a vystoupit s jeho prezentací. Jak se zachovat, když nemáte možnost dostatečně prezentaci vyzkoušet a…
Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…
Časopis Harvard Business Review v létě publikoval články, které vyvolaly všeobecný zájem. Mnozí pracovníci HR by je mohli považovat za kontroverzní, protože HBR si rozhodně nebral servítky. V létě…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem automatizace a platforem, přes které si lidé mohou objednávat a upravovat zboží zcela sami, to skoro…
Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné termíny, ale výrazy jako porada nebo kancelář. Představy o významu těchto slov se mohou výrazně…
Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého nadřízeného, není to zcela vaše zodpovědnost. Je dobré si uvědomit, že je to primárně zodpovědnost…
Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte setkat s novými lidmi, neměli byste zapomínat na základní pravidlo první dojem je jeden jeden.…