Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kandidát lhal v životopisu. Co teď?

18.7.2019 

Až 85 % zkušených náborových pracovníků se setkalo s tím, že kandidát lhal ve svém CV. Touha po vysněné práci jednoduše dožene některé kandidáty až k tomu, že si vymýšlejí o svých zkušenostech,…

icon Jak prolomit ledy: 5 her, díky kterým se lidé lépe poznají

17.7.2019 

Setkání, školení nebo specializované porady se většinou vyznačují tím, že pokud se jich aktivně účastní lidé, kteří se mezi sebou dobře znají, mají tato setkání mnohem větší efekt. Pokud se tedy…

icon Jak rozumně investovat do rozvoje lidského kapitálu

15.7.2019 

„Rozvoj lidského kapitálu” se stalo populárním výrazem. Tato fráze je v současné době všudypřítomná v oblasti podnikání a obchodu.  O co se vůbec jedná? A jak nejlépe investovat do takového rozvoje,…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

9.7.2019 

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak implementovat vděčnost do našich životů? Není to tak těžké a pokud to uděláte, změní to váš život.

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích

3.7.2019 

Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na akcích, jako jsou setkání odborníků z oborů, konference, rauty, společenské události a různá řízená hromadná obchodní…

Jak znovu najít nadšení pro práci

1.7.2019 

Marie Kondo, japonská guru v oblasti uklízení, má rady, které lze dobře využít pro jakýkoli pracovní život. Díky nim si opět uvědomíme, že můžeme zažívat radost i při plnění našich každodenních úkolů.

Opravdu se vás podřízení snaží sabotovat, nebo jde o něco jiného?

28.6.2019 

Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji vzato může zachránit hlavně ty, kteří vedou týmy na dálku.

Článek v rámci předplatného icon Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

26.6.2019 

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají negativně. Scénáře mají ale své místo i na osobních obchodních jednáních, a pokud jsou správně…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se u pracovníků rozpoznat psychické problémy

26.6.2019 

Problémy psychického rázu jsou civilizační nemocí a jejich případů je čím dál více. I přestože již nejsou psychická onemocnění takové tabu, jako tomu bylo v minulosti, stejně platí, že většina lidí se…

Leadership: Sebeuvědomění a spojení s ostatními

26.6.2019 

Leadership velmi často spočívá v tom, že ostatní přimějete k překonávání jejich vlastních hranic. Když se vám podaří přesvědčit váš tým, že to, na čem se všichni společně podílíte, stojí za extra…

Článek v rámci předplatného icon 10 slov, která by měla figurovat na vašem CV

25.6.2019 

I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně existují slova, která působí na CV dobře a která byste měli nějakým způsobem do svého životopisu zakomponovat, abyste…

icon 5 tipů, jak vést interní školení v oblasti prodeje

25.6.2019 

Řada firem spoléhá při vzdělávání svých zaměstnanců na externí agentury a drahá, odborná školení. Ty se často konají nárazově, a i když mohou přinést určitý úspěch, nikdy nenahradí drobná, pravidelná…

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

24.6.2019 

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto času potom nejen zvýší spokojenost…

Výpis 586600 z celkem 1970