Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak projevit empatii při jednání s klientem

4.9.2019 

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale především nutnou měkkou dovedností každého zkušeného obchodníka. Aby vám zákazník důvěřoval, a tedy si…

icon Sedm vlastností rozeného vedoucího

4.9.2019 

Vedoucí pozice vyžaduje určité vlastnosti, zvyky i postupy od daného pracovníka. Někdo se s těmito znaky narodí, většina je ale musí v sobě cíleně rozvinout, pokud aspiruje na pozice v managementu. V …

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

3.9.2019 

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou taktiku, než u prodeje velkým společnostem. Jestliže chcete váš produkt nabízet menším firmám, start-…

Článek v rámci předplatného icon Pět signálů, které vám v CV prozradí dobrého obchodníka

2.9.2019 

Máte za úkol najít nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? Ukážeme vám pět znaků v CV kandidáta, které vám pomohou…

icon Čtyři zásady úspěšného školení zaměstnanců

29.8.2019 

Příprava školení zaměstnanců je pro personalistu nebo vedoucího týmu velký úkol. Může se totiž jednat o nesmírně přínosnou aktivitu, která pomůže týmu a zaměstnancům podávat lepší výkony a přinášet…

Článek v rámci předplatného icon Pět neverbálních signálů, kterým musíte u kandidáta na pohovoru věnovat pozornost

28.8.2019 

Jestliže někdo umí správně číst neverbální komunikační signály, které nevědomky vysílá jejich protějšek v konverzaci, může se o daném člověku dozvědět více, než jenom z toho, co daný jedinec říká. I…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností lidí, kteří se stali milionáři

27.8.2019 

Stát se opravdu bohatým vyžaduje určitou dávku odvahy, odhodlanosti, ale i realismu. Důvod, proč většina lidí nezbohatne, je většinou ten, že nemají ten správný přístup. V tomto článku vám ukážeme pět…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro B2B obchodníky

26.8.2019 

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi na vrcholu, tak i top obchodníci si musí neustále oprašovat svoje znalosti, analyzovat svoji…

Článek v rámci předplatného icon „Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

21.8.2019 

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „elevator pitch“. Do češtiny bychom tento termín mohli přeložit jako „výtahová promluva“. Odborné texty…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

20.8.2019 

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s klienty, ale pouze málo z těchto setkání…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

16.8.2019 

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky dobře vyrovnávat s dílčími i většími neúspěchy, ale především se naučili brát si z nich ponaučení.…

Článek v rámci předplatného icon Kontrolní seznam prvního dne onboardingu

14.8.2019 

Onboarding je termín, který označuje začlenění nového zaměstnance do pracovního kolektivu dané firmy. Většinou se tímto termínem označuje několik prvních dní zaměstnance, případně i jeho zaškolování a…

Když je CFO zároveň COO: Může to fungovat? (2/2)

13.8.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jaká je role COO a proč bychom se mohli obávat, že spojení této role s rolí CFO může způsobit problémy. Viděli jsme však také, že tomu tak nebývá a dvojí role pro…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku

12.8.2019 

Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše. Někteří lidé tuto ambici mají, ale přes veškerou snahu a hodiny strávené navíc v práci se jim vytoužený postup nedaří, zatímco…

Když je CFO zároveň COO: Může to fungovat? (1/2)

9.8.2019 

V současné době můžeme pozorovat, že finanční ředitelé občas rozšíří svou působnost a poměrně často dělají i to, co obvykle mívají na starosti COO (šéfové provozu dané firmy).

Výpis 556570 z celkem 1970