Chcete se stát COO? (1/2)
Chtěli byste se ze své současné oblasti pustit do něčeho, co je skutečně náročné? Zkuste se stát šéfem provozu (Chief Operation Officer – COO). O náročnosti vypovídá už to, že tento topmanažer je…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2020 článků.
Chtěli byste se ze své současné oblasti pustit do něčeho, co je skutečně náročné? Zkuste se stát šéfem provozu (Chief Operation Officer – COO). O náročnosti vypovídá už to, že tento topmanažer je…
„Wellbeing“, neboli osobní pohoda, je asi něco, co není potřeba personalistům a manažerům nijak představovat. Jedná se jednoduše o pocit komfortu, bezpečí a pohody, kterého se snaží firmy u svých…
V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační projekty, musíte se soustředit nejen na jejich technické dovednosti.
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v prezentaci vašeho produktu, je…
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a dávají si předsevzetí na rok nastávající. V dnešním článku se podíváme, jaká čtyři předsevzetí by si měli dát do nového roku…
Snažíte se školit člověka, který se nově stal manažerem? Snažíte se ujistit, že má všechny predispozice k tomu, aby se stal vedoucím týmu lidí? Je nutné mu z vaší pozice předat potřebnou průpravu, co…
Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou důležitým nástrojem talent managementu a jedním ze základních kamenů efektivní implementace HR strategie v rámci firmy. V tomto…
Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste zkušený obchodník, který si ale chce osvěžit své prodejní techniky a hledá…
Být dobrým vedoucím sebou nese řadu požadavků a dovedností. Některé z nich se dají naučit, některé musí být vrozené. Žádný člověk není dokonalý a to platí i o vedoucích. Je ale špatně, pokud je nějaký…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, co bychom měli vědět o našich nadřízených. Teď uvidíme, na co přesně se zaměřit – a také co ještě zbývá, když už své nadřízené poznáte dobře.
Situace, kdy v rámci jednoho týmu vedle sebe působí čerstvý absolvent a matador několik roků před důchodem, není v dnešní době vůbec ojedinělá. Věková diverzita je i u týmů žádoucí, jelikož mladí lidé…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace přejít k samotnému podpisu smlouvy. Řada obchodníků má právě s touto fází problém a nejsou schopni…
Abychom mohli řídit projekty a týmy, musíme vědět, jak na to, aby se věci daly do pohybu – a také si musíme umět získat podporu ostatních. Nejprve je třeba pochopit, kdo vlastně je váš nadřízený a…
I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B obchodě narážíte na situaci, kdy se klient není schopen rozhodnout anebo nakonec nedá zelenou nákupu…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho,…