Proč musíme být opatrní při oslavování našich neúspěchů
Vzhledem k tempu změn už snad všichni víme, že bychom se neměli stydět za své neúspěchy. Mnoho lidí selhalo a mnoho lidí selhává právě teď. Důležité je nevzdat to a vytrvat.
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.
Vzhledem k tempu změn už snad všichni víme, že bychom se neměli stydět za své neúspěchy. Mnoho lidí selhalo a mnoho lidí selhává právě teď. Důležité je nevzdat to a vytrvat.
Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité, jestli chyby děláme, ale to, jestli jsou nebo nejsou fatální a především to, jestli jsme schopni určité sebereflexe, pokud…
Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je jiný, a stejně tak jsou jiné i různé obory i doba či místo, ve kterých daný jedinec působí. Přesto se dá vypozorovat několik…
Je neuvěřitelné, kolik lidí (bez ohledu na věk) posílá stovky životopisů a považuje to za jedinou „strategii”, jak sehnat práci. A co je výsledkem? Stres, frustrace, emocionální rozklad, možná i…
Pracovní syndrom vyhoření poprvé popsal americko-německý psycholog Herbert Freudenberger v roce 1974. V současné době nepozorovaně ohrožuje značnou část populace.V základu se jedná o jev, který lze…
Všimli jste si někdy toho, že váš zaměstnanec není z práce, po které tak dlouho toužil, stoprocentně nadšený? Vnímáte z něj najednou smíšené pocity, a to už jen po pár týdnech ve firmě? Příčinou může…
Doba se digitalizuje rychleji, než kdy jindy. Zřejmě je už na čase operovat s tím, že lidé by mohli pracovat vedle technologií, které jim spoustu práce ušetří, nikoliv s tím, že stroje lidskou…
Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité míry je telefonování součástí jakéhokoliv prodeje a obchodování, a i když nejste třeba přímo…
Stejně jako necháváme šanony s papíry v kanceláři, bylo by skvělé tam takto snadno odložit i stres. Většinou si ho ale bereme domů, což má dopad na naše chování. Navíc nikdo nechce být tím, kdo si…
Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev odborníků na marketing. Samotné vytvoření marketingové strategie vyžaduje zodpovězení celé řady otázek, jako komu chcete produkt…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…
Které lidi je důležité nabrat do nového startupu? Mnozí zakladatelé se dostali tam, kde jsou, díky svým prodejním dovednostem. Další zase protože dobře znají svůj produkt. Jenže rychle přijde čas, kdy…
V předchozím článku jsme viděli, čím se zabývá produktový manažer. Nyní se podívejme, jak to je s product ownerem („vlastníkem produktu“). Některé společnosti tuto roli spojují v jediné osobě. Jak…
Každá firma chce být inovativní, chce být o krok napřed před konkurencí, chce reagovat na moderní trendy a vždy si udržet pozitivní a inovativní přístup, který tlačí celou firmu i její zaměstnance…
Chcete-li mít úspěšné produkty, potřebujete ve firmě obě tyto role. Existují mezi nimi však určité rozdíly.