Staňte se nenahraditelnými
Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2020 článků.
Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?
Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…
Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak by chtěli, a zdaleka ne všichni dosáhnou cílů, které si vytyčili. Klíčem totiž není pouze pracovat dlouho, ale především…
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré výsledky a ve kterém si členové týmu navzájem pomáhají? Přinášíme vám pět pilířů, na kterých udržitelná efektivita obchodního…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět reagovat i obchodník. Protože prodejce, kdo se stále spoléhá na staré prodejní metody, které…
Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste možná zkušený obchodník, ale chcete si osvěžit základní prodejní techniky?…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím, kterým by se dalo jednoduše vyhnout, kdyby se pracovník zákaznického servisu držel několika…
Ludmila mi poslala SMS: „Můžeme si spolu promluvit? Musím udělat důležité rozhodnutí...“
První dojem je ten nejdůležitější. Podle průzkumu University of Toronto v Kanadě z roku 2017 stačí lidem v průměru pět vteřin, aby zjistili, jestli je člověk, se kterým se právě seznámili,…
Motivace pracovníků je jedním z hlavních úkolů jejich manažera. Každý člověk je individuum a každého tak motivuje něco trochu jiného. Bohužel, řada manažerů se domnívá, že jediným motivátorem lidí je…
V prvním dílu článku jsme předložili závěry výzkumu Global Leadership Forecast Survey od DDI, který poukazoval na vysoké procento nepřipravenosti a vyčerpání manažerů pro práci ve virtuálním…
V prvním dílu článku jsme předložili závěry výzkumu Global Leadership Forecast Survey od DDI, který poukazoval na vysoké procento nepřipravenosti a vyčerpání manažerů pro práci ve virtuálním…
Může to být naprostá drobnost, která vám může připadat jako samozřejmá. Ne vždy tomu tak skutečně je. Inspirujte se pár tipy.
Zvažujete pro své podnikání nákup tabletu místo přenosného počítače? Každý z obou nástrojů bude lépe fungovat v konkrétních situacích podle vašeho zaměření. Nabízíme porovnání výhod a nevýhod obou…
Chce-li firma podpořit růst tržeb, musí věnovat zvláštní úsilí pravidelnému koučování svých obchodních zástupců. K tomu jí může pomoci skutečně kvalitní trenér. Jak se jím stát? Zde je pár doporučení.