5 tipů, jak na efektivní time management během týmových porad

Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá příliš v lásce. Častým důvodem je potom špatné vedení těchto porad. Často se přetahuje, mnohdy se stráví na jednom bodě neúměrně mnoho času a ve výsledku se velká část porady jednotlivých pracovníků ani netýká. I když je úspěšné vedení porad poměrně komplexní problematikou, v dnešním článku se podíváme alespoň na jeden aspekt – a sice time management. Zde je pět tipů, jak dobře naplánovat, časově rozvrhnout a vést poradu s vaším týmem.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.