Manažer - zprávy z managementu

IMAGE LAB s. r. o. Články v této sekci si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci rozhodují využívat vašich služeb. Nyní se podívejme na to, proč je třeba investice do zákaznického servisu důkladně promyslet aspoň podle poznatků obchodní školy INSEAD. Investovat do zákaznické spokojenosti nebo do snižování nákladů? Všechny peníze, které jsou utraceny na zlepšení zákaznického servisu jsou penězi, které nemohou být investovány do ostatních priorit, což může být…

Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší. Tyto věty často slýcháme z úst lidí, o kterých si myslíme, že jsou velmi psychicky odolní,…

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií dané firmy. Oba tyto ukazatele jsou dobrými indikátory toho, jak vitální firma je. Zároveň…

Miroslav Šole, inspirativní speaker Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San Francisco rozhodli otevřít pražírnu kávy s obchodem v Seattlu. Budoucího učitele…

Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných poznatků. Mnoho lidí se bohužel rozhodne ignorovat věci, které se stanou zcela neočekávaně. Vy…

Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na přínosy včasného řešení. Potom zprávu sdělte s tím, že už myslíte na to, jak situaci…

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší obsáhlé tabulky křížových výpočtů v rámci jedno nebo dvourozměrných proměnných. Pomocí…

Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší samotnému nositeli? Není to jen o tom, že silnější vždy vyhrává? Jak by to vypadalo, kdyby měli…

Zápal i schopnosti humanitárních pracovníků by byly zbytečné, kdyby se jejich pomoc nedostala tam, kde jí je potřeba. Proto je pro humanitární sektor důležitá dobrá…

Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční gramotnost vidí jen finanční produkty a služby, nebo úroky a půjčky. Finanční vzdělání je…

Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve 190 zemích. Vyrobila půl miliardy telefonů a dodnes je to nejpoužívanější značka při volání…

Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné zavádění a plné využití robotické inteligence postupuje jen pomalu. Veřejnost je stále spíše…

V minulém článku, který vycházel z materiálu uveřejněného na webu mckinsey.com, jsme se zabývali změnami, které nyní probíhají uvnitř firem v souvislosti s moderními…

Uvědomujete si, že sociální média jsou mnohem víc než jen marketingový nástroj? Když dokážete integrovat sociální sítě s ostatními částmi vaší firmy, odemknete…

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší obsáhlé tabulky křížových výpočtů v rámci jedno nebo dvourozměrných proměnných. Pomocí této…

Výpis 115 z celkem 2999
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace