Manažer - zprávy z managementu

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně jasné a srozumitelné? Pokud ano, výborně. S orientací zákazníka se ale pojí i další hlediska, která mohou mít přímý dopad na výsledky celé společnosti. Web business2community.com s námi sdílí následující doporučení. Nechte zákaznickou zkušenost skutečně ovlivňovat rozhodnutí Je mnohem snazší prodat někomu, kdo už někdy byl vašim… Přidat komentář » Celý článek

5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale zároveň i hodně zkazit. Mnoho manažerů má ze zpětné vazby strach, snaží se jí vyhýbat či…

Přidat komentář » Celý článek

Chytří pomocníci pro práci s informacemi

20.2.
PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den valí, vytřídit je a paretovsky zvolit ty nejdůležitější pro další…

Přidat komentář » Celý článek

Studie: Pozice České republiky v boji o talenty a nejbližší budoucnost talentů

Studie přední světové obchodní školy INSEAD s názvem Global Talent Competitiveness Index (GTCI) sleduje, jak si jednotlivé země vedou v soupeření o nejlepší talenty…

Přidat komentář » Celý článek

Jak se daří státům upoutat talenty? Bohatší země mají více co nabídnout

Global Talent Competitiveness Index (GTCI) je každoroční studie přední světové obchodní školy INSEAD zaměřená na to, jak si jednotlivé země vedou v soupeření o…

Přidat komentář » Celý článek

Jak vytvořit atmosféru, ve které se dobře pracuje

Když dokážete vytvořit příznivé a profesionální pracovní prostředí, váš tým bude motivovaný, pozitivní a každý konflikt bude lépe vyřešen. Navíc bude méně konfliktů…

Přidat komentář » Celý článek

Podnikatelé uvnitř firem? Nezbytnost

Společnosti musejí stále rychleji reagovat na rychlý rozvoj technologií a nabízet nové a lepší služby. Zákazníci jsou nároční a to je důvod pro to, aby se dnes ve…

Přidat komentář » Celý článek

Miřte výš, než kam se odvážíte

Vaše ambice nemusejí být přísně realistické. Nemusíte se spokojit s cílem, kterého snadno dosáhnete. Zkuste být odvážnější a mířit výš. Abyste se sami dostali na…

Přidat komentář » Celý článek

Proč si dát pozor na příjemné lidi

Při výběru zaměstnanců byste si měli dávat pozor na příjemné lidi, kteří na vás budou dobře působit. Více vaší důvěry si zaslouží lidé, kterým je jedno, zda je…

Přidat komentář » Celý článek

Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze?

10.2.

„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“ Bible, Kazatel 12,12 Už ono prastaré varování mělo nás, lidstvo, přimět k tomu, abychom…

Přidat komentář » Celý článek

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce nedostává. Ve skutečnosti však máme všichni stejně času, ale…

Přidat komentář » Celý článek

Schopnost rozlišit emoce podpoří týmovou práci

Lidé méně citliví na projevy emocí mají tendenci špatně reagovat na vzniklé situace. Dokonce mohou mít problém i s navazováním a budováním vztahů. To vše je znakem…

Přidat komentář » Celý článek

Ženy ve vedení německých firem: Optimismus je silné slovo

4.2.

Ke konci roku 2014 představovaly ženy pouze 5 % všech členů nejvyššího vedení dvoustovky největších německých firem (měřeno podle obratu), konkrétně osadily 47 ze…

Přidat komentář » Celý článek

5 vychytávek pro sepsání manažerského životopisu

Jste právě ve fázi hledání nového zaměstnání nebo uvažujete o změně kariéry? Chcete-li se uplatnit ve středním nebo vyšším managementu, máme pro vás praktické tipy…

Přidat komentář » Celý článek

Studie: Generace Y hledá zaměstnavatele s vyšším posláním

2.2.

Firmy, zejména na rozvinutých trzích, budou muset udělat významné změny, pokud budou chtít zaujmout, získat a udržet si zaměstnance nastupující generace Y…

Přidat komentář » Celý článek
Výpis 115 z celkem 3593