Manažer - zprávy z managementu

Kdy říci klientovi sbohem

Konzultanti a další samostatní podnikatelé si často stěžují na nedostatek času, který by mohli věnovat svým klientům. Mají-li jmenovat, co jim nejvíce brání v úspěšném výkonu jejich činnosti, zmiňují časově náročné administrativní práce nebo čas ztracený na zbytečných schůzkách. Většinou však zapomínají na mnohem zásadnější příčinu vysoké hladiny svého stresu a ztráty drahocenného času, na problémové klienty. Přiznat si, že někteří klienti zkrátka nestojí za váš čas a úsilí nebývá lehké… Přidat komentář » Celý článek

S pozitivním přístupem nejdál dojdeš

28.1.

Řadu nepříjemných věcí ve svém životě nedokážeme ovlivnit, a proto je zbytečné se jimi stresovat. Jediné, co můžeme udělat, je změnit svůj přístup a snažit se věci…

Přidat komentář » Celý článek

Jak si udržet a motivovat zaměstnance z generace Y

26.1.

Generace Y, označovaná též jako Millennials, už v roce 2020 představovat většinu pracovní síly. Půjde o následek postupného odchodu starších zaměstnanců do důchodu…

Přidat komentář » Celý článek

Jak zabránit nejlepším lidem v odchodu

Některé důvody, které vedou nejlepší zaměstnance k odchodu, nedokáží jejich přímí nadřízení ovlivnit. Řadě odchodů však předejít mohou, pokud si uvědomí, že je by…

Přidat komentář » Celý článek

Co vlastně znamená být autentický?

Často slyšíme o tom, jak důležité je, aby lídři byli autentičtí. Autenticita by však neměla být výmluvou pro neochotu dále se rozvíjet a měnit. Myslí si to alespoň…

Přidat komentář » Celý článek

Proč vlastně pracovat? Pro koho?

21.1.

Na téma stimulace a motivace k výkonu bylo ve světě za padesát let napsáno tisíce článků a stovky knih. Předneseno statisíce přednášek. A stále se ve většině podniků…

Přidat komentář » Celý článek

Proč ženy na poradách mlčí

Provozní ředitelka Facebooku Sheryl Sandbergová patří k nejvlivnějším světovým manažerkám a také k nejvýraznějším osobnostem, které usilují o rovné příležitosti mužů…

Přidat komentář » Celý článek

Nenechte si kazit život negativními lidmi

Jeden negativní člověk na pracovišti dokáže otrávit celý tým lidí kolem sebe. Ať už je to nepříjemný šéf nebo nespokojený zákazník, často nám zkazí den, protože se…

Přidat komentář » Celý článek

Chybí vám emoční inteligence?

Zásadní problém rozvoje emoční inteligence spočívá v tom, že lidé, kterým emoční inteligence nejvíc chybí, si to vůbec neuvědomují. V zajímavém článku na serveru…

Přidat komentář » Celý článek

Jiný pohled na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem

Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou dobu. Ve světě se o něm v souvislosti s nejrůznějšími firemními transformacemi a změnami…

Přidat komentář » Celý článek

Praktické školení Etického hackingu (CEHv8) s hvězdným instruktorem Waynem BURKEM v Praze od 20. do 24. dubna 2015

7.1. PR článek

Zveme Vás na jedinečné praktické školení etického hackingu, které povede Wayne Burke, jeden z nejlepších instruktorů na světě a hvězda v oblasti IT Security…

Přidat komentář » Celý článek

Jak zvládnout špatného šéfa

Ne každý má to štěstí pracovat pro dobrého šéfa, kterého může respektovat a učit se od něho. Co ale máte dělat, když je váš šéf méně schopný než vy nebo nedosahuje…

Přidat komentář » Celý článek

Žádost o pomoc není slabost

Důvodem nedostatečné spolupráce ve firmách není nezájem zaměstnanců pomáhat druhým. Je to spíše neochota požádat druhého o pomoc. Mnoho lidí stále vnímá žádost o…

Přidat komentář » Celý článek

Základem koučování zaměstnanců jsou správné otázky

Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění…

Přidat komentář » Celý článek

Jak odmítnout bez pocitu viny a strachu

Někdo vás požádal o určitou službu, ale vy nemáte čas nebo zájem mu pomáhat. Taková situace nastává dnes a denně a vždy v ní můžete volit mezi dvěma způsoby řešení…

Přidat komentář » Celý článek
Výpis 115 z celkem 3589