Manažer - zprávy z managementu

Bez výrazné kreativity nejsou zásadní inovace

18.4.
Karel Červený, MSc., MBA, lektor rozvoje kreativity

Většina firem se bez inovací výrobků či služeb neobejde. A to jak těch postupných - kontinuálních, tak i těch skokových – diskontinuálních. Aby firmy nejen přežily, ale také se intenzivně rozvíjely, potřebují dvě věci: vytvořit si inovační prostředí, a získat či „vychovat“ si kreativní zaměstnance. Jak se to dělá? Kde se bere v lidech vysoká míra kreativity? Co to vlastně je kreativita? Kreativitu tvoří hlavně postoje (zvídavost, odvaha, vytrvalost, ap.), vlastní schopnost mozku produkovat… Přidat komentář » Celý článek

Jak uzdravit firmu

Nejprve je nutné si uvědomit, že je zde problém – jinými slovy, že byl zvolen špatný směr. Podle Douga Yakoly, seniorního partnera McKinsey’s Recovery…

Přidat komentář » Celý článek

Přestaňte zbytečně ztrácet čas

Chcete být v práci úspěšnější? Pak byste měli zapracovat na zlepšení své produktivity. Všímejte si, co vás připravuje o výkonnost, abyste se mohli poučit ze svých…

Přidat komentář » Celý článek

5 kroků k pochvale za dobrou práci

Asi jste už zažili ten pocit, kdy odvedete výbornou práci, ale nedostane se vám žádného uznání za vaše úsilí. Vlastně se to stává častěji, než bychom všichni chtěli…

Přidat komentář » Celý článek

Manažerův průvodce náborem

„Být dobrým manažerem začíná schopností přijímat skvělé lidi a přijímání skvělých lidí začíná pochopením toho, jak se rozhodují o své kariéře.“ Touto úvahou začíná…

Přidat komentář » Celý článek

Kolerenčně řízená firma - cesta k optimální definici zdrojů

14.4.

Představujeme vám novou metodiku pro dosahování hyper-optimálního rozvržení zdrojů v týmu a optimalizaci jeho interního fungování dle nejnovějších modelů…

Přidat komentář » Celý článek

Praktická lekce z leadershipu: Jak přesvědčit šéfa

Máte určitý nápad, v němž spatřujete přínos pro vaši práci a firmu, ale nedaří se vám přesvědčit vašeho šéfa? Na tom není nic neobvyklého. Spoustě lidí se to děje…

Přidat komentář » Celý článek

Desatero pro znásobení vašich kontaktů na LinkedIn

Zatímco Facebook nebo Twitter je jako barbeque s přáteli, pak LinkedIn je koktejlová párty. Stručně řečeno, LinkedIn je některými lidmi vnímán jako nudný bratr…

Přidat komentář » Celý článek

Různé tváře vyjednávání ve světě

V nedávném článku jsme si představili britského lingvistu Richarda Lewise a jeho knihu When Cultures Collide v souvislosti s rozdílnými styly leadershipu v různých…

Přidat komentář » Celý článek

Jak zaujmout pozici (bez)moci?

Zajímá vás, jak řeč těla ovlivňuje to, jak nás vnímají ostatní a zároveň i to, jak vnímáme sami sebe? Pak možná již znáte populární sociální psycholožku Amy…

Přidat komentář » Celý článek

Terapie pro organizace aneb Jak odhalit a vyléčit skryté příčiny problémů?

4.4.

Od doby, kdy Freud prohlásil, že „Já není pánem ve svém domě.“ a objevil tak podvědomí, které Jung později ještě rozšířil o významnou část kolektivního nevědomí, již…

Přidat komentář » Celý článek

Zábavné tipy, jak cvičit kreativní myšlení

Neurověda definuje kreativitu jako schopnost vytvářet nové a užitečné kombinace ze zdánlivě nesourodých a různorodých myšlenek. I samotný kreativní proces v naší…

Přidat komentář » Celý článek

Být introvert není hendikep

Být introvertem v dnešní době, která ztotožňuje úspěch s extroverzí, není nic jednoduchého. O to více je důležité zdůrazňovat, že i introverti mají výjimečné talenty…

Přidat komentář » Celý článek

Různé tváře leadershipu ve světě

Richard D. Lewis patří k předním britským lingvistům. Kromě rodné angličtiny mluví deseti jazyky (francouzsky, španělsky, italsky, portugalsky, německy, švédsky…

Přidat komentář » Celý článek

Předpoklady a bariéry tvořivosti v podnicích

1.4.

V podnicích občas padne výzva někoho z vedení, aby lidé byli více tvořiví a přinášeli nápady k řešení podnikových problémů a nápadů na inovace k překonání konkurence…

Přidat komentář » Celý článek
Výpis 115 z celkem 3469