Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR, stále zůstává telefon jedním z nejdůležitějších obchodních nástrojů. Prodejci přes něj mluví…

Článek v rámci předplatného icon Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…

Článek v rámci předplatného icon Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného icon Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného icon Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného icon Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…

Článek v rámci předplatného icon Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…

Kristýna Gembalová

Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…

Článek v rámci předplatného icon Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu

Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného icon Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…

Výpis 105117 z celkem 4698