Marketing - zprávy z HR

icon Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl jsem být další společností, která pouze prodává produkty. Chtěl…

Článek v rámci předplatného icon B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…

Článek v rámci předplatného icon Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…

Článek v rámci předplatného icon Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného icon Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného icon Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného icon Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného icon Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…

Článek v rámci předplatného icon Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného icon Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Výpis 92104 z celkem 4698