Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje

Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou nesou mnohá rizika jedním z největších je přizpůsobování programového vybavení často velmi…

Je web skutečně "světový"?

icon Je web skutečně "světový"?

Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného icon Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

CRM není jen záležitostí velkých společností

icon CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného icon Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

CRM bez CRM systému?

Článek v rámci předplatného icon CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného icon Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného icon Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného icon E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného icon Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného icon Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

icon Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Výpis 46814693 z celkem 4698