Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Parametry průzkumu trhu

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by měla firma znát, aby mohla vypracovat účinnou marketingovou strategii. Parametry se…

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

icon Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…

Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Článek v rámci předplatného icon Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…

Potřebujete technologický plán?

Článek v rámci předplatného icon Potřebujete technologický plán?

Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…

E-komerce stále nabízí pracovní příležitosti

icon E-komerce stále nabízí pracovní příležitosti

Současné problémy E-komerce ještě neznamenají konec pracovním příležitostem…

Umíte psát pro web?

Článek v rámci předplatného icon Umíte psát pro web?

Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna.…

Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám

Článek v rámci předplatného icon Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám

Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…

Realistický rozpočet pro CRM projekt

icon Realistický rozpočet pro CRM projekt

Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…

Konec CRM mánie?

Článek v rámci předplatného icon Konec CRM mánie?

Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…

Logistika je záležitostí kooperace

Článek v rámci předplatného icon Logistika je záležitostí kooperace

Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování…

Manažeři, podporujte svoje CRM

Článek v rámci předplatného icon Manažeři, podporujte svoje CRM

CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…

Rozpočet zákaznických center není nafukovací

Článek v rámci předplatného icon Rozpočet zákaznických center není nafukovací

Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…

Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Článek v rámci předplatného icon Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…

Výpis 46554667 z celkem 4698