Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch nad velkou konkurencí. Některé výzkumy dokonce potvrzují, že…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Většina firem dnes má své webové stránky, ne vždy však dokáže využít jejich…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…
Greg Cangialosi, prezident amerického poskytovatele e-mailových služeb Blue…
Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co…
Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Pokud máte či chystáte e-mailovou kampaň a chcete zlepšit její výsledky,…
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…