Marketing - zprávy z HR

icon 6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální tržní trendy a potřeby zákazníků. Řadě firem s tím pomáhá technologie, například CRM. Ani…

To chce klid

icon To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Článek v rámci předplatného icon On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Podle sedmé výroční zprávy o on-line nakupování před Vánoci, kterou…

Čtyři omyly e-mailového marketingu

icon Čtyři omyly e-mailového marketingu

Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…

Tři tipy pro lepší SEO

icon Tři tipy pro lepší SEO

Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro…

Jak chytit opatrné zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…

Co říkají zákazníci na evropské banky?

icon Co říkají zákazníci na evropské banky?

Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…

Blogovat, či neblogovat?

Článek v rámci předplatného icon Blogovat, či neblogovat?

V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…

Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

icon Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

V Belgii byl spuštěn server,který bude zaregistrovaným uživatelům zasílat…

Jak řídit zákaznické e-maily

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit zákaznické e-maily

E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného icon Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Článek v rámci předplatného icon O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…

Výpis 36543666 z celkem 4702