Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon How to prepare high-quality scripts for telephone sales

Why are scripts for call center agents important? The main reason is that they can incorporate modern sales features that will significantly increase the success…

Článek v rámci předplatného icon Five deadly sins of customer service

 Customer service plays a key role in customer loyalty. In the worst…

Článek v rámci předplatného icon The most common mistakes when selling over the phone

It is no coincidence that phone sales remains one of the top sales…

Článek v rámci předplatného icon Three tips on how to achieve a loyal clientele

What is the key to building a long-lasting, loyal, large clientele? A good…

Článek v rámci předplatného icon How to react to excessive demands from an unreasonable client

The saying “The customer is always right” is not always true. Some clients…

Článek v rámci předplatného icon How to have satisfied customers

What is the key to building a big group of long-lasting, loyal clientele?…

Článek v rámci předplatného icon How to prepare for a B2B call with a prospect

Even in the era of LinkedIn, e-mails and other forms of communication,…

Článek v rámci předplatného icon Ten stats about customer service that you should know

Customer service is the be-all and end-all of any successful business. And,…

Článek v rámci předplatného icon Key traits of a successful customer service agent

Customer service requires people with a certain attitude. Though some…

Článek v rámci předplatného icon Seven phrases to avoid when communicating with clients

One thing can be said in many different ways. And, when interacting with…

Článek v rámci předplatného icon How to apologise effectively and with dignity

An apology from a company to a client is often necessary. If you as a…

Článek v rámci předplatného icon How to distinguish yourself from competition when calling clients

Virtually any form of selling in itself involves telephone contact with…

Článek v rámci předplatného icon Six rules of successful customer service communication with clients

There are too many unnecessary misunderstandings and negative situations in…

Listing 53 to 65 out of 450