K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli být dobře vyškolení, komunikativní a umět efektivně řešit…
   Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
   
   Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
   Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…
   I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
   
   Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…
   Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…
   
   Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…
   Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…
   Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…
   
   Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…
   Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…
   
   Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…