Marketing - zprávy z HR

icon 4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

icon Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

icon Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného icon Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Richard Páleník

icon Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

icon Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

icon 3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…

Richard Páleník

icon Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…

Výpis 339351 z celkem 613