Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem automatizace a platforem, přes které si lidé mohou objednávat a…
   
   Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
   
   Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
   
   Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
   
   V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
   
   Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…
   
   Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…
   
   Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
   
   5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost  Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
   
   Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
   
   Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
   
   Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…
   
   Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…