Při jednáních existuje celá řada faktorů, které ovlivňují, jak nás ostatní vnímají. I když oblečení a celkový vzhled hrají velkou roli, jsou zde také určité způsoby,…
Špatní prodejci většinou v oboru příliš dlouho nevydrží. Většina prodejců…
Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní…
Co je emoční inteligence a jakou má spojitost s klasickou inteligencí,…
Každá značka, firma nebo produkt by za sebou měly mít určitý příběh. Ten by…
Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační…
Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi…
Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…