Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi dělají to, co dělají, případně pokud prodej tvoří pouze část jejich práce, je to právě ta…
Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…