Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s podniky a větší flexibilitu v tom, kdy a jak se do těchto interakcí…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…
To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…
Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…
K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…
Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…
V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…