Marketing - zprávy z HR

icon Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek. Technologie založené na content inteligenci (řízení obsahu)…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

icon Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného icon Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Hlasová odezva a šílený zákazník

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Zákon zachování zákazníka

icon Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…

Zákazník potřebuje kontrolu

Článek v rámci předplatného icon Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…

Spokojenost není loajalita

Článek v rámci předplatného icon Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…

Chtějte více

icon Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

icon Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Výpis 430442 z celkem 454