Marketing - zprávy z HR

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného icon Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Jak na lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

icon Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Važte si stížností

Článek v rámci předplatného icon Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…

Deset přikázání zákaznického servisu

icon Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

icon Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného icon Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

icon Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Výpis 404416 z celkem 451