Marketing - zprávy z HR

icon Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte dobře. Není lepší zabývat se starostmi klientů proaktivně, než pouze…

icon Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…

Článek v rámci předplatného icon Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

icon 9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

icon Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného icon 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

icon Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Článek v rámci předplatného icon Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…

icon Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde

Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…

Článek v rámci předplatného icon Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…

Článek v rámci předplatného icon Jak neztratit rozčileného zákazníka

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…

Článek v rámci předplatného icon Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…

Výpis 326338 z celkem 454