Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…
Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…