Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou ze zákazníků, kteří danou firmu doporučují ostatním a kteří se hlavně sami ke společnosti…

icon Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného icon Nové objevy v behaviorální ekonomii

Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit ze stížností zákazníků

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

icon Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…

Článek v rámci předplatného icon Emoční vnímání zákazníků

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…

Článek v rámci předplatného icon Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…

10 kroků k perfektnímu marketingu

icon 10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného icon Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Článek v rámci předplatného icon Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…

Článek v rámci předplatného icon Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

icon Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Výpis 313325 z celkem 454