Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát větší šance, že od vaší firmy přejde ke konkurenci, než je tomu v…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…
Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…