Marketing - zprávy z HR

icon Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování jako ostatní. Všeobecně přijímané koncepty jako orientace na…

icon Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Článek v rámci předplatného icon Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

icon Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

icon Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného icon Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného icon Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného icon Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…

Výpis 287299 z celkem 458