Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas prodejci prodávají své produkty komukoliv a snaží se za každou…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

icon Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …

Článek v rámci předplatného icon 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného icon 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…

Výpis 183195 z celkem 454