Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem si totiž stále neuvědomuje, že aby se klient cítil součástí určité…

Článek v rámci předplatného icon Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…

Článek v rámci předplatného icon Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného icon 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…

Článek v rámci předplatného icon Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…

Článek v rámci předplatného icon Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

icon Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Výpis 183195 z celkem 460