Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…