Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z rozhodujících faktorů, kvůli kterému si vybírají společnost, od které…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Článek v rámci předplatného icon 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…

Článek v rámci předplatného icon Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…

Článek v rámci předplatného icon Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…

Článek v rámci předplatného icon Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného icon 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…

Článek v rámci předplatného icon Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…

Výpis 170182 z celkem 454