Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce firmy dělat, když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…