Marketing - zprávy z HR

icon Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…

icon 4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Článek v rámci předplatného icon Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…

icon Top 10 článků na Sales News v roce 2014

Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně.…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat…

Článek v rámci předplatného icon 5 poznatků psychologie, které pomohou vašim prodejům

Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou…

Výpis 339351 z celkem 455