Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na místo těch, kteří se k něčemu zavazují. Tradiční prodejní techniky…

Článek v rámci předplatného icon Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…

Článek v rámci předplatného icon Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

icon Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…

icon Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k úspěšnému vyjednávání

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně…

icon Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod rychle a efektivně

Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to,…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože…

Výpis 326338 z celkem 454