Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné…
Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…
Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…
První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…
Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…
Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…
Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…
Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…