Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…
Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…