Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až agresivním jedincem, který nenechá klienta promluvit a neustále mu…

Článek v rámci předplatného icon Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo…

Článek v rámci předplatného icon Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy,…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům…

Článek v rámci předplatného icon 6 frází, díky kterým budete více prodávat

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-…

Článek v rámci předplatného icon Jak zavést neformální hovor s klientem

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní prezentace a PowerPoint: Jak neunudit posluchače k smrti

I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…

Článek v rámci předplatného icon "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného icon Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…

Výpis 287299 z celkem 454