Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod rychle a efektivně

Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to, jak zkrátit a zjednodušit prodejní proces. Zákaznici se svým časem chtějí pracovat…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…

icon 4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Článek v rámci předplatného icon Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…

icon Top 10 článků na Sales News v roce 2014

Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně.…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a…

Výpis 339351 z celkem 457