Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného klienta je vynikající prodejní technikou, která klienta účinně osloví…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného icon Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"?

Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…

Článek v rámci předplatného icon Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…

Článek v rámci předplatného icon Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…

Článek v rámci předplatného icon 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…

Článek v rámci předplatného icon Správné otázky pomohou uzavřít obchod

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…

Článek v rámci předplatného icon Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…

Výpis 300312 z celkem 457