Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Naučte se předcházet problémům s cenou

Každý prodejce se obává námitek proti ceně. Jakmile dojde na cenu, velká část prodejců se ocitne v nesnázích. Právě proto by měli obchodníci vyvíjet obzvlášť velké…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon 8 klíčových bodů prodeje

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem…

Článek v rámci předplatného icon 4 věty, díky nimiž přimějete zákazníka uvažovat jinak

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště,…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že vám někdo lže

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak během prodejní prezentace působit sympaticky

Pokud nebudete na klienty působit sympaticky, obchod nemůžete uzavřít. To…

Zlomové body každého prodeje

Článek v rámci předplatného icon Zlomové body každého prodeje

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Článek v rámci předplatného icon Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…

Článek v rámci předplatného icon Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…

Článek v rámci předplatného icon Umíte zapůsobit na emoce klienta?

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…

Článek v rámci předplatného icon Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům.…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak více prodávat

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Výpis 261273 z celkem 454