Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence udržovat za každou cenu status quo. Nic nedělat je mnohdy pohodlnější,…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…
Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…
Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…
V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…
Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…
Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…
První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…
Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…
Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svou stranu a jiní ne?…