Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s rozhodovacími pravomocemi. Jedná se především o ředitele, náměstky, top…
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…