Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…
Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací…
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…