Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak zaujmout top management firem

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s rozhodovacími pravomocemi. Jedná se především o ředitele, náměstky, top…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…

Článek v rámci předplatného icon Prolomte status quo ve třech krocích

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…

Článek v rámci předplatného icon Skryté triky nonverbální komunikace

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…

Článek v rámci předplatného icon Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…

Článek v rámci předplatného icon Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady úspěšného vyjednávání

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí

Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…

Článek v rámci předplatného icon 4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…

icon Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…

Výpis 235247 z celkem 454