Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco říkáme, než CO říkáme. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžeme…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…
Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…