Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při správném použití ve vhodný moment je mlčení mocnou zbraní, která…
Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…