Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní a efektivní interakce s klienty. Spokojení zákazníci generují…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s …
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…
Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…
Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním…