Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem. Kromě schopnosti dotáhnout…
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…
Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…
Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním…
Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…