Marketing - zprávy z HR

icon Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás něco koupí. Platilo to vždy, platí to i dnes. Toto pravidlo má…

icon Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

icon Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

icon Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného icon Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…

Článek v rámci předplatného icon 5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…

icon 5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného icon Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…

icon Chcete pozornost publika při prezentaci? Přidejte slib

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat…

Výpis 196208 z celkem 454