Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které…

Článek v rámci předplatného icon 10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“

Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…

Článek v rámci předplatného icon Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…

icon Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

icon Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

icon Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

icon Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného icon Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…

Výpis 196208 z celkem 458