|  Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho probíráme papíry, píšeme na počítači nebo přemýšlíme o něčem…
   Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…
   Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
   Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
   Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
   Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
   Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
   V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do…
   I tu nejlepší práci může zkazit nepříjemný šéf. Neshodám s nadřízenými se…
   Pro vůdce, kteří řídí neustálé změny, jsou konflikty s lidmi denním…
   Pokud jste někdy v práci s něčím nesouhlasili, pravděpodobně jste si…
   Každý manažer si je jistě dobře vědom potřeby efektivně řídit své…
   Je jen jedna věc, která je ještě horší než oznamování špatných zpráv…