Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své podřízené nebo povýší někoho jiného místo vás. Někteří zaměstnanci jsou již zvyklí, že…
Server Entrepreneur.com oslovil odborníky na neverbální komunikaci stím,…
Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy…
Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy…
Představte si, že máte vtýmu velmi výkonného pracovníka, který je pro vás…
Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek…
Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají…
Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon…
Důležitým, ale často opomíjeným aspektem (nejen) manažerské práce je…
Téměř na každém pracovišti se najdou nepříjemní kolegové, kteří si zvás…
Řada našich každodenních interakcí je matoucí. Často si říkáme, zda jsou…
Noví i stávající zaměstnanci potřebují vědět, co se od nich očekává, aby…