Lidské zdroje - zprávy z HR

icon HRko 2022 přinese potřeby nejvyššího vedení firem na oblast HR a personalistiky

HRko je dnes již tradiční oborová akce zaměřená na zlepšování firemní kultury a posilování engagementu zaměstnanců. Letos, 13.10. se v Ostravě odehraje už 5. ročník,…

Barbora Daňková, TCC online

icon Řešte fluktuaci dříve, než nastane

Je možné účinně předcházet fluktuaci zaměstnanců? Dokážeme identifikovat,…

eStravenka platba

icon 100 tisíc obědů zdarma na podporu restaurací. Největší věrnostní gastroprogram od Up Česká republika překonal milník a chystá novinky

Již 100 000 obědů. Právě tolik jich rozdala společnost Up Česká republika,…

Pavla Pavlíková, INNERGY

icon Čeká vás náročná a obtížná spolupráce či komunikace? Nenechte se unést sabotéry.

Vyskytují se ve vašem okolí lidé, se kterými komunikace a spolupráce není…

Vizual HREA

icon Společnost People Management Forum vyhlašuje již 16. ročník soutěže o nejlepší personální projekt roku - HREA 2022

Soutěž je určena všem, kteří chtějí ukázat ostatním, co dělají a nebojí se…

Profesia CZ

icon Posilování firemní kultury založené na důvěře a dobrých vztazích je jednou z priorit českých zaměstnavatelů

Poslední dva roky měly vliv na vnímání role mezilidských vztahů na…

Petra Jelínková, Human Garden

icon Na tvorbu HR procesů v menších a dynamicky rostoucích firmách neexistuje jednotný vzorec

Malé a střední firmy včetně startupů mají svá specifika ve fungování,…

Angažovanost zaměstnanců: Proč se vyplatí je „zatáhnout“ do dění ve firmě?

icon Angažovanost zaměstnanců: Proč se vyplatí je „zatáhnout“ do dění ve firmě?

Pokud chcete vyzvednout ekonomický výkon i atmosféru ve vaší firmě, bez…

Článek v rámci předplatného icon Change management: Jak efektivně zavést změny v kultuře vaší firmy

Implementovat jakoukoliv větší změnu ve firmě vyžaduje delikátní a…

SAP Services

icon SAP podporuje rovné podmínky a kariérní růst žen

V oboru podnikových služeb roste podíl žen. V SAP Services tvoří již 7 z 10…

icon Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci

Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a…

Pavla Pulchart, Asiana

icon ASIANA byla vždy pilířem, o který jsem se mohla opřít

Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi…

Jarmila Kasalová Rodinný pivovar Bernard a.s.

icon Dobrá pověst firmy a silná firemní kultura – to je základ, který nás udržuje v dobré kondici

Každá společnost se s důsledky pandemie vypořádává po svém. Pro HR…

Výpis 131143 z celkem 1243