Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Pět typů zákazníků

Při vytváření věrnostních programů musíme myslet na to, že všichni účastníci nejsou stejní. Podle nedávného psychologického výzkumu Point Psychology Survey bylo identifikováno pět různých typů kupujících podle jejich návyků.1. *Sherlock* hledá maximální výhody, je ostražitý lovec, naláká ho…

Zapojte všechny do hry

Článek v rámci předplatného Zapojte všechny do hry

Jakkoli zní jednoduše, že se všichni zaměstnanci mají silně podílet na…

Evropa na domovní prohlídce

Článek v rámci předplatného Evropa na domovní prohlídce

Ke dni našeho vstupu do Evropské unie začnou platit některé důležité…

Ještě jste nebyli v SAZKA Areně?

Ještě jste nebyli v SAZKA Areně?

V těchto dnech vrcholí přípravy *5. ročníku mezinárodního kongresu…

Tolik nových věcí pod sluncem!

Tolik nových věcí pod sluncem!

Je úžasné, jak často slýcháme od starších lidí to není nic nového pod…

Ach, ti mladí, to my jsme byli jinačí... a je to tak!

Ach, ti mladí, to my jsme byli jinačí... a je to tak!

Ještě nedávno frackové, nyní svědomití rodiče. Žádná společnost si nemůže…

6 kroků k důvěře při obchodním jednání

6 kroků k důvěře při obchodním jednání

Všechna jednání s sebou přinášejí určité riziko. U jednacího stolu je proto…

Výpis 17301742 z celkem 1897