Česká firma a internetová kampaň

Vytisknout

Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie společnosti Digimark s názvem Služby a využití internetu v českých firmách z únoru letošního roku. Nejčastěji se s míněním respondentů shodovalo tvrzení, že internetová kampaň se hodí jen pro nabídku specifických výrobků. S nejmenším ohlasem se naopak setkalo tvrzení, že internetová reklama je příliš drahá. Za málo účinnou považuje internetovou kampaň necelá pětina respondentů Pro firmy, které kampaň realizovaly a plánují…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace