Dynamika virálního marketingu Virální markeging se zaměřuje na zúročení stávajících sociálních síťí povzbuzením zákazníků, aby sdíleli informace o produktech se svými přáteli. Jeden z příkladů tohoho druhu marketingu byl rapidní rozvoj portálu Hotmail v devadesátých letech, kdy počet uživatelů vzrostl během 18 měsíců z nuly na…
Brusel nehodlá měnit kritéria pro zavedení eura Evropská komise nechce nic měnit na kritériích, podle nichž posuzuje země,…
Připravte své stránky na svátky Pro řadu provozovatelů elektronických obchodů znamenají svátky více než…
Daňové příjmy státu budou nižší než se čekalo Podle analýzy ministerstva financí budou příjmy veřejných rozpočtů nižší,…
V posledních několika letech se mění vkus milovníků piva v USA. V roce 2005…
Florida má největší nabídku pracovních míst v USA Pokud chcete najít práci v USA, zaměřte se na Floridu. Podle nejnovější…
Strategie pro upevňování vztahu se zákazníky V článku je uvedeno několik rad, které mohou pomoci upevnit vztahy se…
V ČR vyroste nový závod Hitachi
Poděkujte za kritiku